“De spatial analyses functioneren niet goed in de QGIS opensourceapplicaties”, “de LiDAR data is niet goed geïmplementeerd in ArcGIS”. Spatial en LiDar? “Huh, zeg dat nog eens?”.
GIS is een voor vele mensen onbekend vak. De projecten kunnen complex zijn zonder enige kennis binnen het GIS-domein. Vandaar dat de manier van communiceren essentieel is om de juiste boodschap over te brengen. Aan mij de taak om hier een handje bij te helpen binnen het GIS Specialisten team.
Mijn naam is Paulien van Merrienboer, 23 jaar oud en sinds 2 januari 2020 werkzaam bij GIS Specialisten als Marketing & Communicatie Specialist. Ik ga mij richten op de digitale en geprinte uitingen, de events, Social Media en alles wat daarbij komt kijken. In 2017 heb ik mijn opleiding Corporate Communication behaald. Ik vond vooral het branding gedeelte interessant. Je merk sterk op de markt zetten en de juiste doelgroep(en) aanspreken door bijvoorbeeld gebruik van online en offline communicatie.
In 2016 heb ik stage in Valencia gedaan bij een online reisbureau, hier heb ik Spaans geleerd en veel ervaring opgedaan op gebied van marketingcommunicatie. Andere relevante werkervaring heb ik de afgelopen 1,5 jaar opgedaan als Content Officer, waar ik voornamelijk bezig ben geweest met het invullen van een website.
In mijn vrije tijd houd ik van reizen, tekenen en met familie en vriendinnen leuke dingen doen. Zo kom ik net terug van een 3-weekse reis door het mooie Colombia.
Vragen over communicatie of marketing gerelateerde onderwerpen? Of samenwerkingen op dit gebied? Neem dan contact met mij op via marketing@gisspecialisten.nl en wie weet drinken we binnenkort een kop koffie!
Ontmoet de rest van het team, of kijk hier of er nog een passende vacature voor je is.